årets första dopp

kan ni gissa vad jag har gjort?
badat i sjön! jag tror inte ens att ni kan föreställa er hur kallt det var. fast iof var det ganska skönt och svalkande efteråt. jag var inte själv när jag tog doppet utan med sarisunderbaris. vi åkte direkt hem till mig efter skolan, slutade vid elva vilket inte var helt fel. det första vi gjorde var att lägga oss ute i solen. sedan gjorde vi stuvade mackaroner. 

sedan gick vi ju ner och la oss vid bergsjödal och tog oss ett dopp då. vi åkte även in till stan och tog en glass på trappen, smurrigt värre måste jag säga.

imorgon är det valborg, vad säger vi om det då? kan bli kul, alltid se det från den ljusa sidan.
antar att ni vill ha bilderna från badet! häääär kommer dom!

 
 
 
 
 

det var dom bilder som jag hade på datorn.
nu ska jag packa väskan och lite så, skall nämligen sova hos sara inatt igen!
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0