dagens april skämt!

jag skickade ett sms till johanna idag när jag åkte till skolan och skrev: "Jag ska hoppa av skolan och ska börja om nästa termin på barn & fritid pga för mycket frånvaro".

johanna var lite försenad till skolan så när hon väl kommer går vi in på toa och johanna börjar gråta som ett as och säger: "madde, du får inte sluta, jag kommer inte klara media utan dig"

förstår ni då vilket dåligt samvete jag fick eller? jag försökte förklara för johanna att det var ett april skämt men hon fortsatte att gråta. lilla vännen! du är väl för söt. men lite roligt var det allt!


Kommentarer
Postat av: johannapannnnna

duuuuuuuuuuuuuu är så elak va ;) vänta bara till första maj ;)

2009-04-01 @ 22:39:25
URL: http://johannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0