det är inte lätt när det är svårt!

mitt, huvud verkar, min mage gör ont, mina ögon rinner och ja, ni förstår grejen! varför? åh vad jag önskar att tidsmaskin fanns. snälla finns det någon där ute som kan fixa en till mig?

min dag har varit bra kan man väl säga ändå! började med lektion med aqua. ja, jag vet! media var dom ända som var tvugna att gå till skolan idag medans alla andra var lediga, rättvist? naae. men det var lugnt och skönt iaf +väldigt slappt. vi grejade lite i foto och graf och vid två tiden fick vi sluta. då gick jag, johanna och benjamin och tog en glass på stan. sedan tog jag tåget in till göteborg för att sedan åka vidare till farmor som bor i örgryte. jag skulle nämligen hjälpa henne att städa. städningen gick finfint och jag måste säga att jag har världen snällaste och sötaste farmor, åhh vad jag älskar henne.

sedan tog jag spårvagnen ner till stan igen för att köpa jeansen som jag skrev igår. jag är supermega nöjd! sedan gick jag in på HM också och fick med mig en t-shirt och ett par örhängen. det kan inte bli bättre!

snyggingen själv

jag och johanna är bara såååå coola

som sagt

örhängerna som jag köpte

och tröjan..

till sist men inte minst, jeansen!

ja det var väl det jag hade att säga. men nu ska jag göra mig i ordning för kvällen!
pussaaaaaaaaaarrrrrrr

Kommentarer
Postat av: Oliviaaa

snygga kläder sötisen :D

2009-04-01 @ 21:34:11
URL: http://oliviasworld.blogg.se/
Postat av: Bellaa

Fin blogg:D

2009-04-02 @ 14:53:40
URL: http://bellaros.blogg.se/
Postat av: tove

freakin snygga!

vart är dom turkosa godbitarna från?

=D <33

2009-04-02 @ 21:10:27
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0