jag kan trösta dig älskling

nu ligger jag i sängen och funderar igen. antingen är jag sur så jag skakar eller så är jag ledsen så att tårarna sprutar, vad ska jag ta mig till egentligen? jag ursäktar över alla mina deppiga inlägg men jag skriver bara det jag känner. jag känner mig värdelös, äcklig, ful och bortglömd. okej jag låter som en person som bara vill ha en väldig massa uppmärksamhet. jaja ni som känner mig vet hur jag mår.

nej nu ska jag tvätta bort sminket och ta en alvedon, jävla mensvärk säger jag bara! utrota mens? jatack. sov sött.
pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Sara

madeleine både du och jag vet att du inte är något utav det du skrev!!! det är ok att vara ledsen, vi vet ju varför. men tänkt inte så mycket, och du tänker alldeles för långt. försök att se det lilla positiva :D som att vi ska till göteborg nu om en stund :) älskar dajjjjj! <3

2009-04-06 @ 10:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0