män som hatar kvinnor!

hallååå där, köp blååbär!
på tal om ingenting det uttrycket använde alltid min mormor när jag var liten. så charmigt!
dagen har varit okej, gick till skolan och hade foto vilket gick utmärkt. sedan skulle jag iväg till ungdomsmottagningen och då tvingade jag med mig johanna också. okej jag tvingade inte, hon följde med helt frivilligt. det gick iaf fint där och jag fick löst mina problem. vi orkade inte gå tillbaka till skolan lata som vi är men istället gick vi och delade på en pizza. rena rama festen asså. det är faktiskt inte ofta som jag är sugen på pizza men idag då jävlar!

sedan åkte jag hem där jag somnade och vaknade lagom till att ta tåget till pappas jobb för att städa. det gick kanon! välförtjänta pengar om man säger så och pengar skadar ju aldrig liksom?!
om en liten,liten stund ska jag, mamma och sara in till alingsås för att se på bio "män som hatar kvinnor" haha och jag vet. jag är sjukt efter men jag skyller på mamma för hon var nämligen tvungen att läsa klart boken innan hon skulle se filmen.

egentligen har jag inte tid att sitta här och skriva, jag borde göra mig i ordning. vi hörs later bejbs!
pusssssssss

(män som hatar kvinnor)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag var och såg den med min pappa. Den är bra men riktigt hemsk!

Men väldigt värd att se!

2009-04-22 @ 20:04:15
URL: http://amandaalmse.blogg.se/
Postat av: M

svar amanda: ja, fy.. den var riktigt hemsk, men även sjukt bra! :)

2009-04-22 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0