min fis, min gris

hejsansvejsan i lingonskogen!
hur är det med er?

här är det bra efter att ha varit med världens bästa fis. sedan har jag även hunnit med en hel del andra saker om man säger så. iof så slutade jag elva så det kanske inte är så konstigt. direkt efter skolan åkte jag och johanna in till stan där vi tog en fika på coffe house, det blev de gamla vanliga "daimkaka med grädde" hihi, så gott. sedan gick vi på stan en lång stund. ja, jag tror faktiskt att vi nästan kollade igenom alla affärer. det går liksom inte att gå på stan utan att hitta något som faller än i smaken.

jag hittade verkligen världens snyggaste örhängen med hade dock inga pengar så jag ringde mamma och bad henne snällt om hon kunde komma in till stan, och ja tänka sig, man har ju världens bästa mamma. när vi gick på stan och strosade runt hittade jag ett par skitsnygga gula converse som jag bestämt ville ha, jag provade många olika färger samt storlekar och tillsist beslöt jag mig för ett par röd/vit randiga, men bara för att jag köpte dom betyder det inte att dom gula inte få bo hemma hos mig. så när pengarna kommer kanske jag hovar in dom gula också! we will see.

efter stan åkte jag med mamma till maxi en snabbis och sedan vidare hem. vid halv sju tiden kom fia hit också. vi gick en lång promenad först till strandpromenaden och sedan upp till det övergivna psykhemmet, det är sjukt äckligt måste jag tillägga. nej nu ska jag lägga upp lite snygga bilder förstår ni och sedan är det nästan dags för att göra sig i ordning för natten.

 
skorna och örhängerna!

 
 
 
 
 
 
 

sådär, det var allt jag hade att ge!
imorgon åker mina pinglor till danmark, hoppas att ni får det toppen och ni vet att jag kommer sakna er.
godnatt och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0