model lab

hej babes.
nu är jag hemkommen från göteborg, tänka sig att jag har varit i gbg i 10 och 1/2 timma, heeelt galet. först gick jag på stan med fia, sara och malin. meningen var ju som sagt att jag och fia skulle till model lab men fia ångrade sig och då ringde jag pfister som så gärna följde med. vid halv sex tiden blev vi sminkade och efter det fotograferade. allting tog runt 3 timmar och var vääldigt skoj måste jag säga. men fyyyfan, sminket! att tvätta bort ett ton smink är inte precis det lättaste, men nu tror vi att vi lyckats få bort det mesta efter ca 5 tvättningar.

fast jag lovar, det var värt det! efter göteborg åkte vi till lerum för att träffa ludde och några, men det var tråkigt så vi åkte hem efter en halvtimme. värt nej! då tog vi tåget in till stan för att äta mcdonalds feta som vi är. nu ligger vi här nerbäddade i sängen och skall alldeles strax sova i quess.

föresten så fick jag med mig en tröja och en bh från göteborg. bh:n matchar mina trosor, så najs! kanske får ni se några bilder på det någon gång framöver. men nu ska ni få lite snygga bilder från idag.

 
 
 
 
 
 
ja vi vet att vi ser ut som lerkrukor, men som sagt värt var det!
nu ska vi sova. alltså jag och firren. so long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va fina flickor <333

2009-04-07 @ 21:00:27
Postat av: Mallan

Åhhh ni är sååå vackra :P <33

2009-04-07 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0