nattinatti

godkväll.
jag är lite lat det är därför jag inte har uppdaterat, iof har jag haft fullt upp nästan hela dagen. efter en lång och varm skoldag åkte jag hem för att sedan möta upp patrik. vi åkte in till stan och tog en glass på trappan, smaskigt! sedan åkte vi hem till mig igen och gick ut en promenix. det var trevligt.

nu sitter jag här i min ensamhet och har precis tagit på mig pyjamasen. fasen vad trött jag är, helt sjukt. imorgon är det nationella prov också, yeeees! våran klass skall sitta i aulan, väldigt kul. jag kommer störa mig på varenda jävel som går ut igenom dörren. jaja, ståååå ut!

vart har min fantasi tagit vägen? eller min skrivförmåga? jag som brukar vara bra på att komma på grejer att skriva om. nu står det still, ingenting flyger runt i mitt huvud, eller kanske allting. nej fy nu måste jag nästan sova.
sovsött och vakna tort!


(ett misslyckat hopp från skolan idag)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0