röd, rosig räka

shit vad jag har bränt mig i ansiktet, ont gör det också.
men det går över tills man gifter sig som mamma brukar säga och visst gör det de?!
jag har legat ute i solen i stort sätt hela dagen, även ätit stuvade makaroner vilket var ett tag sedan.

doris min lilla älskade kissemiss har blivit sjuk. IGEN! hon har varit sjuk så jädrans mycket. hon tappar päls och har ett jätte stort sår vid svansen där det bara rinner ut vätskor av olika slag. så det blir vertrinären för hennes del. fy vad hemskt det är att se någon lida så, min godisdoris lämna mig inte!!!

lite senare när frida kommer hit ska jag färga håret, hoho jag är riktigt nervös tänk om det skulle bli gult/oranget vilket jag nästan får räkna med. asså jag ska lägga i ljusa slingor. någongång måste vara den första så varför inte idag!? nej nu ska ni få lite snygga räkbilder på mig från idag.

 

sött va? sjäääälvklart. nej nu ska jag göra mig iordning i quess.
skönt att mamma & pappa åker iväg ikväll, ensam hemma o allt!
so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0