sitting, waiting, wishing

godmorning my dears!
klockan börjar närma sig tio och jag ska strax hoppa in i duschen för att sedan åka in till göteborg med fia, sara och malin! jag verkligen längtar till att sitta vid ån och ta en glass. sedan vid fem tiden ska jag och fia till modelhouse för att bli sminkade och fotograferade, det ska bli riktigt skoj faktiskt.

ursäkta mitt inlägg igår kväll. ni behöver inte känna empati, haha! men ni tjejer känner väl igen er under "the period". nej nu måste jag snabba på lite. vi hörs senare och då måste ni kika in för jag lovar att ladda upp snygga bilder!

häv a najs däj. puss

Kommentarer
Postat av: saren

As nice hur ni har blivit sminkade(L)

2009-04-08 @ 21:03:16
URL: http://sarapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0