sova på dagen är bland det bästa som finns

håller ni med mig eller? tänk så trött man är när man kommer hem från skolan. man lägger sig ner en stund och somnar. iof känns det som om man sover bort halva dagen men det äre fan värt!

ser ni att jag har gjort om lite föresten?! antar att ni gör det. detta kändes bättre och lite mysigare men jag kan lova att snart ändras headern igen. eller så kanske jag bestämmer mig för att ha kvar denna fina strandbilden. den får mig verkligen att tänka på sommaren! tänk själva lite mer än en månad i skolan, gud så skönt det klingar. sommarlov, hejhej!

ja, vad har jag gjort idag egentligen, sovit? nae lite mer har man ju hunnit med. först skola såklart, sug snabel. efteråt träffade jag ludde & wille en kortis sedan tog jag tåget hem. grejsade lite vid datorn innan jag somnade i tre timmar. men det sköna är att jag kommer ändå kunna sova inatt, jag är nämligen en liten fillur som behöver mycket sömn för att överleva. hoho! jag har precis målat naglarna, röda såklart. jag tröttnar fasen aldrig på den färgen!

redovisningen idag gick bra föresten, eller så kändes det iaf. skönt att ha den gjort i vilket fall som helst. radio imorgon, yippiiie. jag och johanna ska vara programledare, det kommer gå finfint!

nej om man skulle sysselsätta sig med något annat.
puss och kram

(gammal goding till bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0