the day

nu ligger jag och sara nerbäddade i sängen och skall alldeles strax sova i quess. våran kväll har varit riktigt trevlig. men först ska jag skriva lite kort om min dag. först åkte jag hem från pfister och sedan vidare till alingsås för att möta upp fia. vi åkte så småning om hem till sara där sedan fia åkte hem. jag åkte med sara upp för att kika på deras träning vilket var förjävla kallt.

efter träningen åkte jag, pfister, fia och sara hem till sara där vi gjorde i ordning kvällmat, alltså te, mackor och lite annat smått och gott. sedan spelade vi även "med andra ord" ett mycket underhållande spel som jag verkligen kan rekomendera. sjukt skoj!

men nu måste jag försöka sova för att gå upp halv tio, yes!
hörs imorgon, sov sött.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0