tjugofjärde

fasen vad varmt det är, jag klagar inte! bara påpekar. låt sommaren komma snabbt för jag vill bada. jaja, min dag har varit bra. hade först lite mediakunskap med jan sedan nationella prov i engelska, kändes som om det gick bra iaf, man kan ju alltid hoppas liksom. efter provet slutade vi och då gick jag, johanna, bella och andreas in till stan och tog en glass på trappan, smuuurrigt!

när jag och johanna var på väg till tåget så går vi förbi två afrikaner som säger "hej" och vi svarar tillbaka. sedan vill dom att vi ska komma fram och prata lite så där stod vi en stund och pratade den ena sa såhär till mig "jag älskar dig" haha, jo men visst älskar man någon som man aldrig ens har sett förut. sedan frågade dom även om vi var gifta, jo tack. med varandra isåfall! dumma som vi är lämnade vi ut våra mobilnummer och nu har dom ringt fyra gånger. tänk om dom ska typ hämta en fru i sverige och sedan ska tillbaka, jaja det lär vi märka. om jag någongång framöver försvinner så vet ni vart jag befinner mig.

jag har iaf solat ända sedan jag kom hem, hoho nu är jag räka igen!
lite bilder från idag, yes.

  
(klickbara)
ikväll ska jag in till alingsås och grilla, najjjsbajjs.
so long puss!

Kommentarer
Postat av: andrew

det var myyyyshigt :)

2009-04-24 @ 17:37:21
URL: http://boylicioous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0