innehåller en bildbomb!

en attraktiv dag får man väl ändå säga. vaknade upp hos pfister och tänkte att jag skulle ta mig en sovmorgon och skippa engelskan men jag var duktig och gick ändå. väl framme i skolan, tro fan att vi har sovmorgon då! jävligt surt måste jag säga. men iaf så gick skoldagen hyfsat snabbt.. vi satt ute i solen och pluggade en hel del, alldeles för skönt.

efter skolan drog jag, fia och johanna till stan och käkade lite sedan drog vi vidare till gbg där vi först lämnade av johanna för att hon skulle städa. jag och fia strosade runt på stan. både jag och fia fick med oss ett par örhängen, likadana till på köpet! sedan åkte vi och mötte upp bella och gick vidare till mig för att grejja lite. den jäveln åker ju till italien imån.. jag kommer allt sakna min bajskompis! jag har även färgat håret på fia, det blev sketnajs!

nu sitter jag här och ska alldeles strax försöka sova tror jag.
jag vill föresten ut och springa! har överskottsenergi.. då kan man
ju liksom inte sova. vi får se hur det blir med den saken.

lite bilder från igår och idag kommer här. (akta! det är en bildbomb)
 
 
 
 
 
 
 
  
 

det var de de! hoppas att ni uppskattade denna såkallade bildbomben.
nu ska jag ner och sova! godnatt
so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0