ett skepp kommer lastat med bilder!

godmorgon,godmorgon!
jag är uppe med tuppen känner jag, men iof somnade jag vid tolv igår så ja. gårdagen spenderades först med malin och fia. sedan själv med fia. vi gick på stan en sväng där vi först beställde greklandsresan sen gick vi och firade det med en glass på torget, inte fel, inte fel! jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag längtar.. kan vi inte åka nu? typ stanna där tills sommarlovet är slut, jotack!

efter stan åkte vi hem till mig där vi hade gäster. vi åt tillsammans med dom och sedan tog vi en sväng runt strandis. när vi kom hem var vi såklart väldigt frusna och då passade det ju bra med ett dopp i badtunnan, så blev det också! när fia åkte hem låg jag och kollade på fyra stycken the hills avsnitt, så jääädrans bra va!
nu ska vi först få lite bilder från veckans gång och sedan bilderna från igår.

   

där var lite bilder från mig och frida.
strandpromenaden är fina grejer!
 
  
och nu kommer vi till badtunnan..
 
  
dom små bilderna är klickbara.
ja det var ettpar trevliga bilder? nu ska jag fortsätta att kolla på the hills.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Höhö, tack Maddis!

2009-04-10 @ 15:15:32
URL: http://ffr.blogg.se/
Postat av: amanda

åhå vad fin blogg! :)



jag kör en frågestund på min blogg, kika in och ställ en rolig/knäpp/sjuk/seriös fråga :)!



Dessutom länkar jag även din blogg i ett senare inlägg!



pussss

2009-04-10 @ 22:26:11
URL: http://amandaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0