tjejjjjjoooor

hej igen mina små kottar.
det var ett tag sedan, jag har inte orkat skriva någonting det senaste. det har helt enkelt varit för mycket. så jag sammanfattar helgen lite kort här under.

fredag.
det började med att jag gick till skolan för att göra det där förbannade matteprovet. förvånansvärt nog kändes det ganska bra, men man vet aldrig. sedan kom mamma, pappa och carl och hämtade upp mig för åka vidare på begravning. usch vad jobbgigt det var, men också väldigt fint! jag hoppas att du får det jättebra i himmlen. efter begravingen åkte jag in till stan och mötte upp bella och emma. vi gick sedan hem till bella och åt räkor och massa andra godsaker. jag tog elva tåget till malin där det var jag, malin, fia, pfister och mergim. själv somnade man vid ett tiden medans dom andra somnade runt 4, kul!

lördag.
vi vaknade runt tio då jag fick reda på att fia hade åkt hem vid fem för att hon kände sig illamående. jaja iaf så följde vi mergim till tåget. när vi sedan kom hem till malin igen var det så sjukt varmt så vi tog på oss bikini och la oss i solen där vi i stort sätt låg hela dagen, inte helt fel asså. vi kom även fram till att det var 18 grader i skuggan, tacka gudarna för det! sedan åkte fisen med mig hem där jag tog en lång dusch efter att ha känt mig så sjukligt sleten. jag och fia tog sedan brädorna till ingared där vi träffade sara, vi gick ner till sjön och satt o mös, sedan kom även simon! trevligt trevligt.

idag har jag jobbat hos pappa, alltid skönt med pengar måste jag säga! nu hörde jag att fia kom så jag slänger in ett par bilder innan jag slutar. jag hoppas att vi hörs ikväll igen, men jag lovar ingenting.

 
   
 
    
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Oliviaa

jag har dig på bloglovin, lägg till mig?

2009-04-05 @ 23:26:26
URL: http://oliviasworld.blogg.se/
Postat av: Pfisterrrrr

Underbar helg Madde :D <3

2009-04-06 @ 13:12:07
Postat av: Mallann

Åhh det var såå himla mysigt det får vi göra om älskling!! <33

2009-04-07 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0