stay with me honey, stay with me!

herre min skapare säger jag bara.
idag har jag och familjen +farmor & olle varit ute i vårat "åretrunthus" eller vad man ska kalla det. det behövs ju faktiskt besökas ibland även fast jag hatar att vara där. det är liksom en liten stuga som ligger mitt ute i ingenstans, när man är där känns det som om man levde för 100år sedan. okej, jag måste hålla med om att det kan vara mysigt också.

kameran glömde jag hemma så därav inga bilder. ni får helt enkelt måla upp egna, eller om jag är snäller kanske jag laddar upp någon gammal bortglömd bild, haha. igår sov jag hos sara, tack för att du finns!
nu ska jag faktiskt göra mig iordning för kvällen, borsta tänderna, packa väskan, ta med täcke+kudde ner till mamma, kolla film och till sist försöka sova.

föresten, fyfaaaan! skola imån är man sugen eller? naaaaaaae. det känns som att dte är sommarlov nu men neej ca 2månader kvar. låt tiden gå fort snälla!

imorgon är det även träning vilket ska bli gött, har fan inte tränat sen.. ah jag vet inte ens när.
men vi hörs sockertopparna. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så glad att jag har dig!

2009-04-13 @ 23:00:24
Postat av: Sara

haha aah mig skulle det vara ifrån ;>

2009-04-13 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0