grattis älskade mamma!

idag fyller min kära mamma år! så ja grattis lilla mammsen och hoppas att du har haft en bra dag.
annars idag då? jo, dagen började med något yrkesrådsmöte.. det var jag, johanna och en jävla massa lärare +rektorn då. en sak kan jag ju säga, det var de tråkigaste på jävligt länge! iof fick man goda mackor och ett gott intryck. annars har dagen varit alldeles lugn, jag har även träffat sara och strax ska jag åka hem till henne för att spendera natten där.

jag tänkte ladda upp lite bilder från idag också. jag är bra på att ladda upp bilder, vilket är bra..(?)
 
   
det var bilderna från skolan, nu bilderna tillsammans med sara
 
 
  
sesådärja. mycket fint!
nej nu måste jag kila vidare, haregött haj!


Kommentarer
Postat av: pannan

jag gillar bilder din bajs! :D

2009-04-28 @ 22:42:04
URL: http://johannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0