gó och gla, kexchokla

tjenare.
allt bra med er?
här är det fint tror jag, lite ovanligt trött bara +att jag har ont i ansiktet pga. för mycket sol. (inte klaga)
jag och frida vaknade kvart i tolv och gick ner och åt frukost. sedan packade vi väskorna med filt och fika för att vandra vidare till stranden. väl framme dukade vi upp och hade picknick och tro det eller ej, men vi somnade denna gången också! så jäädrans skönt. nu sitter jag själv och funderar på vad jag ska hitta på idag, egentligen borde jag plugga och städa rummet men är väldigt osugen på det.

bokredovisningen måste jag iaf göra klart tills imorgon. usch vad jag hatar att det finns deadline, kan man inte bara lämna in eller redovisa när man är klar så får man typ ett år på sig och göra alla uppgifter. okej det där var jävligt orimligt madeleine!

lite bilder från idag kanske? osminkade och läckra.
 
 
 

sedärja. längst upp ser ni även hur mitt hår ser ut, iaf på ett ungefär!
nu ska jag ta hand om min älsklings kissemiss som fortfarande är sjuk.
adios!


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste faktiskt säga håret blev naaaaaajs

2009-04-19 @ 21:34:42
Postat av: Pfister

Bäst Äru Madde ! :D<3

2009-04-20 @ 17:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0