radio MA 98,6 megahertz

tjenixen gullegrisar
how are you today?

jag sitter här och bläddrar igenom gamla bilder samtidigt som jag väntar på att min älskade johanna skall komma hit. det var ju ett tag sedan om man säger så. alltså sedan vi var med varandra efter skolan typ. vi ska nog gå en promenix och mysa.

skoldagen då? hur har den sett ut? jo alldeles perfekt måste jag själv säga. kanske lite seg men det kan vara skönt ibland också. radio hela dagen lång. jag och johanna var ju som sagt programledare och fick välja ämne och då blev det kvinnomisshandel. det är ett ämne som man verkligen borde uppmärksamma mer. vi ringde till kvinnojouren olivia och gjorde en telefonintervjuv, allting gick som på räls. känns skönt att tommy verkade tycka att det var skit bra!

nu ska ni få lite trevliga bilder från idag och se hur attraktiva jag och johanna är!
 
 
 
 
 

det var de de.
so long!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va snyggt ditt hår är nu! Du har slingat det va? Var gjorde du det? :)

2009-04-21 @ 17:28:17
URL: http://amandaalmse.blogg.se/
Postat av: M

Svar amanda: Tack så mycket, ja det har jag gjort! hemma, en kompis gjorde det! :)

2009-04-21 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0