jag har fått fräknar!

what a day!
idag har jag verkligen hunnit med mycket. först såklart skola, med ganska så bra väder och annat trevligt. efter skolan tog jag tåget in till göteborg med sara och malin, vi tog en fika på vårt nya favvoställe " frank´s coffee" där blev det en äppelpaj med myyyyyycket vaniljsås för min del. smaskens! sedan bar det av hemåt då det var dags för träning, och ja det är hemskt att säga det men den sista. laget skall läggas ner. böööhööö! men vi är ett par stycken som vill fortsätta spela som kanske hoppas över till vårgårda eller något annat lag.
efter träningen tog jag en promenix med mikaela, alltid lika trevligt även fast det inte är varje dag det sker! ja och nu är klockan strax halv tolv och lilla madeleine måste snart krypa i sängs.

imorgon slutar jag elva, inte så pjåkigt faktiskt. då blir det en fika med johanna på stan, mycket attrakrivt asså. nej om jag skulle ta och ladda upp ett par bilder och sedan försöka sova. så blir det!

och justdetja, jag har fått tusen små fräknar på nästan! söttttttttttttt
 
 
 
 
 
 

godnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0