believe

saaaatan vad ont jag har, min hals asså. den krånglar som bara den! hade varit mycket enklare om tabletterna hade funkat men icke sa nicke. mina mandlar är helt enorma, känns rätt skumt måste jag säga. min nacke samt huvud värker en del, men det är inte så konstigt, jag ligger i sängen 24/7. det blir förmodligen ingen skola på hela veckan vilket är väldigt dumt, jag får ju inte missa någonting. men jag kan inte heller komma dit sjuk, nä!

nu börjar jag faktiskt bli lite rastlös. jag vill hitta på roliga saker, träffa alla goingar i skolan och såntdär ni vet. jag är i väldigt stort behov av shopping också. vill förnya höst garderoben litegrann serrni.

nu ska jag sätta på en bra film och sedan krypa till kojjs.
so long gullisar


en riktigt gammal bild förövrigt, (jag är med på ett hörn)

Kommentarer
Postat av: CAROLINA

Jag försöker se det så bra som möjligt. Men känns bara sjukt piss nu. Vet att det blir bra om några dagar när han väl kommit iväg. men fan vad det suger idag . Trodde verkligen inte det skulle vara så jobbigt. men att se alla hans vänner så ledsna också. fyfan.

2009-08-27 @ 00:34:19
URL: http://carolinalennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0