day by day

jag är tom, mållös. mina ord som jag egentligen vill skrika ut vill inte komma fram. denna natten har varit sjukt jobbig. jag har vaknat svettig ca 10 gånger, och hela tiden har det varit pga, det! asså jag tror inte att någon i hela världen förstår hur jag mår. dom flesta tycker nog att det är ganskaa patetiskt med tanke på att det har gått 6 månader ungefär. hur långt har jag kommit? jag står fan fortfarande kvar på ruta 1.

jag känner mig verkligen sjuk, illamående, yrsel och sånt. men så fort jag kommer på andra tankar så är det ingen större fara. men jag kan inte ens förklara hur jobbiga kvällar och nätter är. just då vill jag bara lämna allt och försvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0