för det är ingen vanlig dag


nej, det är johannas födelsedag, hurra hurra hurra!
bilddagboken, fejjan och såååklart på bloggen ska min sköna böna johanna synas. hon fyller nämligen 17 underbara år idag. ja, tänka sig vad tiden går fort. kvällen har iaf spenderats hemma hos cissi vilket var trevligt. och när klockan slog tolv så sjöng vi allihopa för henne!

ja, annars då?! livet leker får man väl ändå säga. jag försöker även om det är svårt! usch, nä jag vill inte ens tänka på det, det gör mig bara deprimerad. nu borde jag faktiskt ta och gå och lägga mig med tanke på vad klockan står på nu. sov sött allesammans, vi hörs imorgon! pusssi

Kommentarer
Postat av: johannaaaa

taaaaaaaaaaaaack tusen tack min söta madeleine :):):):) <3

2009-08-22 @ 12:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0