godmorgon

idag har jag faktiskt sovit länge och hyfsat skönt. i vanliga fall brukar jag vakna tusen gånger och gå upp runt sex, asså när jag är sjuk då. nu ligger jag och lyssnar på musik, movits, fina grejor! har även lyckats trycka i mig en macka med stekt ägg, duktigt utav mig. ont gjorde det också! jag känner för att gå ut och ta lite kort, men nä jag kommer la dö efter dom första fotstegen, inte värt det. jag tankar nog ner en bra film istället.. eller attans det går ju inte att tanka. får väl kika i min brors rum om han har något att hänga i granen vilket han förmodligen inte har.

sedan ska jag även ringa farmor, vore bra om jag kunde få lite skola gjort också. men det lägger vi på hyllan så länge och återkommer sen, (jupp, det brukar låta så). men jag är faktiskt sjuk hallå?! det betyder väl att alla ska slava för mig och jag behöver inte göra ett skit. haha, oj mina skämt är på hög nivå känner jag. men som sagt så är jag mycket rastlös.

men då säger vi, hare gött. haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0