i've always been a dreamer

oj vad tiden rinner iväg. snabbare än vad det går att blinka. nästan iaf! dagen har varit skitmysig på alla möjliga sätt. jag tog två tåget in med frida, därefter tog vi spårvagnen till avenyn där det blev fika på evas. kladdkaka deluxe, fasligt gott! sedan tog vi oss en sväng på stan. men med tanke på att jag var tvungen att vara hemma halv sex så hade vi inte all tid i världen. på tåget blev det en del snygga kort på köpet också. runt sex skulle jag+ familj vara på musses. så dit bar det av, alltid lika gott! nu sitter jag här och gäspar så jag får la ta och krypa ner i min obäddade och ruffsiga säng men lilla nallen. vi hörs imorgon efter en rooooolig dag i skolan, taha!

men först, dom eftertraktade bilderna från både fredag, lördag och idag!

 
 
 
 
 
 
 
 


ojjsanojjsan vad bilder det blev, men nu säger jag iallafall godnatt till alla goa ungar där ute.
puss, puss, puss och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0