jag gillar ordet slutkörd

satan i gatan vad trött jag är. ändå sov jag till kvart över tolv, vilket är hyfsat länge för att vara jag! runt 2 imorses kom fia hit och vi åkte in till alingsås där vi hyrde film och köpte godis för att sedan åka hem till pfister för att äta pizza. jojomensan, en margaritha med kebabsås, fina grejer det där asså. några timmar efter filmen blev det dags att göra sig i ordning för kvällens utgång. vi var runt 15 alingsåsare kanske som åkte till festen i lerum. jag kan ju inte påstå att det var den roligaste kvällen i mitt liv, men treevligt vare allt. vi tog kvart i två tåget hem då vi gick först till grillen och sedan torget för lite nattmat. men ja, köerna var inte så roliga!

när jag och mikaela sitter på tåget hem kommer det fram världens skummaste människa som frågar om han får sätta sig med oss. vi svarar inte men han slår sig ner ändå. sedan börjar han babbla om min hårfärg som han tyckte var så himlans fin och sedan säger han samtidigt som han pekar på mig "dig hade jag gärna legat med" vadfan är det liksom!?! usch sikka konstiga typer det finns asså. jaja nu ska jag sluta babbla och ta och dejta kudden.

pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0