jag hade mycket att säga

 
usch vad jag känner mig tom på något sätt. jag vet inte varför men nästan varje morgon har jag den känslan. typ ensamhet, usch å fy! iaf så vaknade jag inatt och hade drömt en mardröm som händer ganska ofta nu för tiden. runt halv tolv kom min älskade lilla sara hit som förövrigt åker till turkiet om ca 45 minuter. fasen vad jag kommer sakna dig, men det kan hända att jag inte vill träffa dig när du kommer hem med tanke på att du kommer se ut som en pepparkaka. haha, fast okejdå jag kanske träffar dig lite i smyg.

jag känner mig så jävla slapp idag, känner för att åka in till stan och hyra film och köpa aaaaaas mycket godis. det ska jag nog göra. iof har jag tankat ner "män som hatar kvinnor" och den filmen är ju bara sådär ruggigt bra. igår såg vi på en bra film faktiskt, den hette "impulse" tror jag och är en thriller. dock kändes den mer som en erotikfilm ibland.

imorgon är det skola, och då går vi inte längre i ettan, utan tvåan. känns lite knepigt måste jag säga men något som är väldigt skönt är att vi slipper aqua, iaf första perioden! för er som inte vet detta så funderar jag på att gå om ett år. jag känner att jag har missat en infart på vägen eller vad man ska säga. jag har mer att lära och jag kan om jag vill! men vad jag vill gå har jag ingen aning om, men det kan hända att jag byter skola isåfall. göteborg är faktiskt lockande.

nä men hörrni, nu ska jag måla nagnlarna och sedan ska jag nog in och köpa godis.
vi hörs senare ikväll!
pussis

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag tycker verkligen du ska gå om, tänk va skönt att kunna ta stundenten och veta att man gått rätt linje, gått ut som så bra betyg man bara kan och veta att man gjort sitt bästa. Sen vore det inte helt fel om du gick i Göteborg, tänk att kunna sova hos mig hur ofta som helst.<3

2009-08-23 @ 22:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0