jag skrattar idag


godmorgon!
idag känner jag verkligen för att vara glad, jag tänker inte deppa överhuvudtaget. det får jag göra inatt isåfall eller imorgon och alla andra dagar. klart att det är svårt att undvika tankarna men jag sak försöka för alla min vänners skull. detta har nog totalt förstört mig, jag tycker detta är så sjukt jobbigt på alla jävla sätt och vis!

om en stund anländer iaf sara här. först ska vi ta det lugnt och kanske åker vi in och fikar i stan. sedan hem till mig igen för att fixa i ordning för kvällens program. det ska bli ruggigt kul måste jag säga! hoppas ni andra får en trevlig dag/kväll.
puss och kram så hörs vi imorgon eller inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0