jag stirrar in i väggen

jag är så fruktansvärt rastlös. jag har gått runt i mjukiskläder hela dagen plus att jag har knappt rest mig upp ifrån sängen. jag hatar sånna här dagar som bara rinnner ut i sanden. jag vill ha picknick eller en jävligt massa godis men mamma orkade inte köra mig in och jag orkar inte ta tåget så eh ah. ikväll ska jag förmodligen träffa johanna, vi ska nog även sova över med tanke på att vi går i samma klass kan det ju inte bli mer smidigt, höhö!
  jag får seriöst panik när jag tänker på att det är skola imorgon, jag orkar inte två år till i helvetet. men det kanske blir bättre och jag kanske ändrar inställning helt, vem vet liksom!?

jaja, nu ska jag jag övertala mamma om att åka in till stan och köpa godis åt mig sedan ska jag kolla på män som hatar kvinnor. herrrååå babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0