just wanna have fun

hej alla fula, snygga, tjocka, smala, långa och korta!
how are you doing?

här är det bättre, mycket bättre! ibland känner jag mig krasslig men det är bara till och från. iaf så orkade jag mig till skolan idag. jag hade sjukanmält mig men kände mig bättre vid tio så jag åkte in, missade dock två lektioner så jag gick på den sista som var religonkunskap, våran lärare verkar riktigt go måste jag säga. på rasten gick vi och åt på gårds, mömma. nu väntar jag på klartecken om det blir bio eller inte! vi är några stycken som förmodligen ska se den nya beck filmen. lite sköjj sådära! jag kanske borde gå ner och ta något att äta innan kanske. jaja får se hur det blir med den saken. nä men nu ska maddeolen göra lite nytta va! ikväll kanske det blir bilder också, skoj va?

puss på er mina små goingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0