kan någon trolla mig frisk?

förlåt för min dåliga uppdatering men jag har inte haft någon som helst ork att ens sitta vid datorn. natten har varit rent ut sagt förjävlig, har vaknat var femte minut av att behöva svälja vilket inte alls gick så bra med tanke på hur ont jag har i halsen. jag lyckades somna i två timmar och vaknade klockan halv åtta. då mådde jag inte bra nånstans, jag gick in till mamma och hon såg med en gång att det var något som stod på tok. vi ringde vårdcentralen och bokade tid, väl där fick jag en nochalant gubbe som trodde det var en helt vanlig influensa. iom att jag bara har varit sjuk i två dagar går det inte att ta några halsprover eller så. men både jag, mamma och pappa tror att det är något helt annat som spökar för såhär dåligt har jag aldrig mått. svettas, fryser, mår illa, hostar, kan inte svälja och ja en hel del annat! det jobbigaste är nog att jag inte kan inte, är hur hungrig som helst men får inte ner någonting, halsen vägrar att släppa ner maten. men jag har lyckats få i mig en yogurt efter många om och men.

nu ligger jag nerbäddad i sängen och kollar på kläder, funderar på att tröstshoppa lite, har nämligen hittat en as snygg klänning på nelly. sedan kanske jag beställer ett converse, eller så åker jag in till karltex. jag får helt enkelt se vad jag känner för. sedan har jag även kikat på lite höstkläder, och gamla bilder från i höstas. åh det är så mysigt att ha på sig mössa, vantar och halsduk. nä men om jag skulle fortsätta vila, kanske går ner till mamma och kollar lite tv.


visst ser min halsduk gosig ut?
vi hörs imorgon! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0