lite empati tack!

det är verkligen tragiskt, jag har blivit riktigt sjuk. jag kan inte svälja, mitt huvud gör fruktansvärt ont, mina muskler värker, yrsel har jag också, usch fyfan. jag vill verkligen inte vara sjuk mera. har liksom varit sjuk 3 gånger denna sommaren, förstår inte vad det är med mitt imunförsvar. jag trodde inte att mina föräldrar skulle tro på att jag är sjuk men mamma sa med en gång "gud vad blek du är i ansiktet gumman" sedan sa hon även att hon skulle ringa min lärare imorgon om det skulle bli några som helst problem med sjukanmälan.

nu hade jag tänkt att kolla lite på the hills och sedan får jag la försöka somna, för sova har ju alltid varit den bästa medicinen. vi hörs imorgon gulletussor.

kössåhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0