mikael my man

godaaagens.
shit vad jag är trött, inte trött kanske men jag är virrig. men det är la så det ska vara! igår hade jag iallafall en toppenkväll, från första början krånglade det som fasen. men till slut fixde jag och cissi ihop det. så jag, calle, patrik och cissi åkte in till göteborg för att kolla på beck - i stormens öga. den slog verkligen mina förväntningar.. riktigt bra, och vääääldigt sorglig. gunvald (mikael) är min blivande man. om han inte åldras då. han är så jädrans sexig på nått jävla vänster. sedan när vi skulle ta tåget hem kommer det på världens sjukaste men roligaste gubbe. bland det första han började säga var "jag har en son som är 10 och har downs syndrom, så han är lite bakom flötet" snällt att säga så om sitt barn men det var lite svårt att inte skratta där. och sedan helt plötsligt när jag kollar på honom så har slagit upp biblen och på en tom sida har han målat upp en naken kvinna och helt plötsligt pekar han på cissi och säger "det är du" tror ni jag skrattade? jävlar vad jag skrattade ja. haha!
  sedan åkte vi hem till mig och då kom även frida och vendela, vi satt ute i vårat uterum och pratade om allt mellan himmel och jord. sedan gick vi in och bäddade i ordning och kom la inte i säng förens klockan halv fyra, fyra.

nu ska jag faktiskt in till stan för att möta upp frida för att käka på donken. men ikväll så kommer kanske lite bilder för omväxlighetens skull. ha en trevlig lördag!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0