min going

 
  
precis dom orden du säger till mig säger jag tillbaka "jag kommer sakna dig"
men en sak vet jag, du är stark och världens finaste tjej. ta verkligen åt dig för jag vet att det kan vara svårt ibland. och vad det än är så tänk på mig när det är svårt. tänk på allting vi har diskuterat och bestämt. alla dina vänner finns alltid runt om dig! det låter som att jag ska försvinna föralltid men jag vill bara visa dig hur mycket jag tycker om dig. det är 7 dagar, ynka dagar här i sverige. tänk på att göra roliga saker och sitt inte hemma för där gör du ingen nytta. ut och ha roligt!

jag önskar att jag kunde rulla ihop dig till en pytteliten boll och stoppa ner dig i handbagaget så att du hade kunnat uppleva den fina sidan av grekland. haha! nä men nu måste jag sluta och fortsätta packa.
men du sara, jag älskar dig! glöm aldrig det...

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG ÄLSKAR DIG! du får ha det bäääst, så ses vi när du kommer hem hjärtat <333

2009-08-04 @ 21:15:30
Postat av: Anonym

IMORGON KOMMMER NIII :D du måste lova mig att du hör av dig så fort du ser dettta!!!

2009-08-11 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0