nattii

nu är jag så jädrans trött va! och jag sitter här och väntar på fia medans hon är på toaletten. trevligt information där känner jag. ja, för att sammanfatta dagen lite så har den varit okej. jag har varit i alingsås med malin & fia. vi hämtade ut biljetterna till imorgon och så tog vi även en glass. sedan åkte vi hem till mig där vi lyssnade på gammal musik och rensade ut min garderob. eller ah fia gjorde jobbet! jag har så jävla mycket kläder som jag inte använder och sedan fick jag även syn på en del kläder som jag inte har sett på väldigt long time men så blir det när garderoben ser ut som en ända röra.

jag har inte tänkt så mycket idag utan koppla bort allt det där jobbiga. men nu när kvällen har kommit känner jag mig med en gång mycket ledsenare. men inatt får jag sällskap av fia så det ska nog gå fint! om bara allt kunde bli bra någon jävla gång. min lilla kropp orkar snart inte mera ska jag få be att tala om!

escch nu ska vi sova och imorgon blir det party för fulla muggar.
puss å kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0