nu kommer det ni har väntat på

jupp, ni läser det och ni läser rätt. jag är hemma! tillbaka till äckliga kalla tråkiga sverige. ah okej, jag tar väl i en aning men jag hade verkligen inte tackat nej till att stanna. fy sjutton vad jag saknar att sitta där nere. men nu mina vänner ska jag berätta lite mer detaljerat om resan till grekland - samos - votsalakia!

det började som sagt med att planet gick klockan 8 på morgonen från landvetter. klockan elva landade vi på ön samos. redan då var vädret fint, solen sken och det var varmt. vi tog sedan buss i ca en timma till staden där vi skulle bo. som sagt har både jag och fia bott på samma hotell för två år sedan vilket vi tyckte kändes säkert med tanke på att vi inte hade några föräldrar med oss. iof hade vi både fias och jonatans bröder med oss, samt deras kompis hanna, en riktig going! men iaf, det första vi gjorde var att gå och köpa varsin gyros, satan vad gott det är. resten av dagen tillbringades på stranden tills det var dags för kvällens utgång. ja så såg våra dagar ut där nere
- frukost
- sola & bada
- luch
- duscha & fixa
- middag
- sportbaren

det låter säkert väldigt enformigt men jag kan säga som så att det var så sjukt skönt. vi slappnade verkligen av. jag, fia och jonatan delade rum medans hanna, jimmy och niklas delade rum. det hade såklart både för och nackdelar eftersom att jonatan är en nattuggla som kom hem runt fyra, haha ja hör och häpnad! men kort och gott så var det en av dom bästa resorna i mitt liv. jag har aldrig haft så kul, tänka sig att jag inte ens längtade hem en ända gång!

nu hade jag faktiskt tänkt att krypa ner bredvid johanna som har somnat i min säng. haha going asså!
men imorgon kommer ett inlägg med både det ena och det andra.
köss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0