nu var det slut på det roliga!

imorgon börjar skolan, åh jag mår verkligen illa när jag tänker på det. fast lite kul ska det bli att träffa folk som man inte har sett på hela sommaren. men sen får vi se hur det blir med fortsättningen av termin, vad jag än för för val så hoppas jag att det blir bra. kvällen har jag iallafall tillbringat med världens bästa fia. vi kollade på som sagt på män som hatar kvinnor. fia har aldrig sett den filmen och brukar hata svenska filmer men hon var riktigt mållös faktiskt, skönt att jag inte gjorde henne besviken iaf.

här kommer lite mobilbilder som jag precis har lagt in.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

sådär, det var blandade bilder från sommaren 09.
nu ska vi alldeles strax sova. men först ska vi kissa ner oss.
puss på er iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0