säg inte nä säj jää


titta här vad jag beställde igår, jag tycker dessa klockorna är så jädrans läckra.
ja, annars då? läget är la inte sådär jätte bra, jag har mått bättre om man säger så. den förbannade influensan tycks inte vilja släppa. eller iof tar det några dagar men jag har precis lika ont i halsen som igår. det måste vara halsfluss. mamma köpte hem halstabletter från apoteket som skulle bedöva halsen men dom hjälpte in för fem öre, kul! jag har förövrigt gått ner 4 kilo under två dagar, men det är för att jag inte får ner någon mat med tanke på halsen. men dom kilorna ska jag allt gå upp när jag har blivit frisk, så det så!

nu ska jag nog titta på nån film eller så, men vi hörs säkert sen.
kärlek, <3

Kommentarer
Postat av: toooove

åh den är assnygg<3 kommer klä dig läckerbit!

2009-08-26 @ 22:40:45
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0