ska det va, så skare va

okej, i'm a vary bad person. varför uppdaterar jag inte?
men ska jag vara ärlig så har inte bloggen gått i första hand det senaste. jag har jobbat en hel del. plus att när jag inte har jobbat har jag haft annat i farten. ja, ni kanske vill veta lite om jobbet som jag har fått på hotel gothia towers i göteborg. det är tack vare frida som jag har fått det. det är liksom inget sommarjobb, utan ett helgjobb framöver! vi kallas lakandragare vilket innebär att vi tar bort lakanen, handukar och skärp. ja okej ni kanske tycker det verkar som värsta skitjobbet men tvärtom, riktigt skönt. vi behöver liksom inte stressa eller så utan vi gör det i våran egen takt. vi får bra betalt för att vara ungdomar och så får vi även äta frukost, lunch och "mellanmål" vilket inte är helt fel. vi får även äta hur mycket som helst, haha inte för att det behövs men ah.

dom senastee dagarna har bara runnit iväg. vissa stunder har jag känt mig så sjukt lycklig och andra raka motsatsen. men det är väl så det är. jag menar man kan ju inte allt gå runt och må fina fisken. jag har även hunnit bli sjuk dom senaste dagarna. kände att jag hostade ovanligt mycket och nu har jag åkt på en riktigt irriterande förskyldning, passande med tanke på att jag åker om närmare exakt 11 timmar. egentligen har jag inte tid att sitta här för min väska står nästan helt tom på golvet. men jag har iaf valt ut kläder, och ja det blir ju en del! haha. men det är så det ska vara, eller vad säger ni?

igår var jag faktiskt i göteborg. jag ringde min kusin direkt efter jobbet och frågade om hon hade lust att komma ner en sväng. vi fikade på avenyn och hade det allmänt trevligt i regnet. sedan kom även åhlvik pajken in och gjorde oss sällskap. jag hittade en svart läcker hat och en present till pappsen. nästan så att jag vill behålla den, men om jag är snäll så kanske jag får låna den någon gång eller så! efter göteborg åkte jag hem och tog en snabb dusch för att sedan åka vidare till jerry där det var party. det var kanon trevligt må jag säga, trots sveriges skitväder.

nä men om jag skulle vara lite social mot våra gäster och pappsen som fyller år.
haha, jag lovar er att ni får minst två inlägg till idag. men först får ni lite bilder från igår!

 
 
 
 
so long!

Kommentarer
Postat av: Emma

fan va snygg hatt;)

2009-08-05 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0