tick tack, tick tack!

ojoj, en lika trevligt kväll igår blev det. först åkte jag in och åt mc donalds med frajdis, as gött! sedan åkte vi vidare för att plocka upp vendela och sedan vidare till patrik där cissi, calle och såklart patrik befann sig. vi bestämde oss för att gå till maxi för att köpa morötter, gurka, dipp och chips. så så blev det. vi kikade även på fimlen "rånarna" assssså mikael är det ända jag tänker säga. efter det satte vi oss ute en stund och sedan dum som jag är bestämde jag mig för att bada i poolen, och ja så blev det! jag kan ju inte säga annat än att jag skakade som ett asplöv när jag kom upp. runt ett rullade jag, frida och vendela hem till vendela där vi åt nattmat och sedan la oss i hennes goa vattensäng. jädrans vad gött man sov ja. haha!

men nu måste jag göra mig i ordning för jag ska in till götet med frida och fika. och förlåt föresten för att ni inte få några bilder, men idag så ska ni fanimej få det! så säger vi så, hare gött haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0