tipp topp

 
 

mycket attraktiva bilder va? klart att ni håller med, hoho!
ni anar inte vilken toppen kväll det var igår, eller ah ni som var där vet ju. alla var skitglada och verkade ha riktigt kul. fast när man tänker på anton och jonathan snart åker bli det faktiskt lite sorgligt. men som sagt, dom kommer ju tillbaka om ett år liksom, kanske som helt nya människor! ska faktiskt bli kul att se. ja men tillbaka till gårdagen, först kom sara hit och vi tog det lugnt och lockade mitt hår. haha jag måste erkänna att jag ser lite ut som en tant men vafan, det är alltid roligt med lite förändring. sedan kom iaf fia och malin, jag fick sminka dom båda men fick tyvärr inga kort på dom läckerbitarna!

kort och gott så var kvällen kanon! (trots alla knepiga omständigheter) haha som alltid ska dyka upp. jaja! om ett tag ska jag och pfister åka och städa på pappas jobb. ska bli gött med lite money! nu måste jag göra mig i ordning men vi hörs garanterat senare. puss på er alla gobitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0