usch, fy och blä

förlåt mig att jag har varit så sjukt dålig på att uppdatera. men dom senaste dagarna har varit väldigt förvirrande. igår grät jag i stort sätt hela jävla dagen, fast det berodde nog ganska mycket på att jag inte har gjort det på länge. idag har jag försökt att komma på andra tankar, jag har varit med fia och sara. mina bästa tjejer! tur att man har dom.

nu ligger jag och mamma nerbäddade inne i min brors rum, (han är inte hemma). jag kände att jag behövde någon att sova med och mamma tröstar mig när tårarna faller som mest. världens bästa mamma!

nä nu ska jag faktiskt sova.
nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Kissi

Svar: Håller med. Vill bara hugga skallen av svinet:(

2009-08-17 @ 01:06:25
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0