nothing like you

godkväll alla goa och glada!
egentligen har jag inte alls tid att sitta vid datorn. jag borde sova med tanke på att jag ska upp halv nio för att åka och jobba. ni kan nog inte förstå hur osugen jag är på't men efteråt blir det fika med min kära kusin på evas. kan det bli bättre? nä! iaf så åkte jag, johanna och fia in till göteborg för att kolla på hello saferide och jag är icke besviken, riktigt brao! sedan mötte vi upp linus, andreas, ludde, mikaela, henke och kassandra. vi gick och åt mc donalds. mumsi.

men som jag lovade slänger jag in bilder från göteborgskalaset, låter mycket trevligare än kulturkalset.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nej nu blir det till att dejta sängen. men vi hörs imorrgon! jag beklagar verkligen att inga bilder från grekland har kommit upp men jag har varken tid eller lust just nu. haha.
köss på er


Kommentarer
Postat av: johanna

åhhhh vilka vackra bilder du laddade upp på mig ;)

2009-08-14 @ 00:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0