vi är på gång!

nu är det närmare exakt 5 timmar kvar tills vi ska vara på flygplatsen. och det är närmare exakt 2 och 1/2 timma tills jag ska gå upp. så alldeles strax ska jag krypa ner och lägga mig. jag har tankat tre filmer och har några på datorn sedan innan, jojomensan! datorn hänger med. han klarar sig inte ensam i mitt rum i en vecka. eller så är det tvärtom, jag klarar mig inte utan honom. nä det först gillade jag bäst!

än så länge är jag inte jätte nervös, men det kommer väl det med! haha. men det kommer säkert gå finfint. detta blir förmodligen sista inlägget innan jag drar. ni får ta det vackert här hemma och ta vara på alla fina människor medans jag sköter om grekerna där nere, HAHA!

jag ska vara ärlig, jag kommer sakna bloggen jätte mega mycket. och såklart alla min goingar!
men en vecka går snabbt som blixten.

puss och en massa kärlek.
<3


Kommentarer
Postat av: CAROLINA

HA fan as kuuuul! :)

2009-08-05 @ 00:31:26
URL: http://carolinalennstrom.blogg.se/
Postat av: johanna

sv; haha, gött när tillochmed din mamma tycker det;p Du åkte lagom till solen hörru. Men ha det sketbra nu!

2009-08-05 @ 14:09:21
URL: http://metrobloggen.se/jhanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0