confused

fan vad trött jag är, skulle gärna vilja sova i några timmar, men näedå!
    gårdagen spenderades ju i göteborg med david och johanna. vi intervjuvade fridas mamma vilket gick kanon. sedan åkte vi även upp till en av sviterna när vi filmade litegranna. efter det gick vi och mötte upp frans och tog en fika med honom. innan vi rullade vidare till min kära kusins skola, hvitfeldtska. skolan är enorm måste jag tilllägga. lite senare på kvällen kom sara hit och mös med mig.

dagen började med försovning. med ledde till att det blev en morgonfika på stan. sedan en intervjuv om jackor med uffe på centrum och någon annan tjej på team sportia. fettfett!

nu kilar jag och är stressad som ett as.
vo hörs tonight, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0