det är inte lätt när det är svårt

Hej sötnosarna mina!
jag är så trött och irriterad, mitt humör går lite upp och ner om man säger så. när jag kom hem från jobbet så brast det igen. jag stod och skrek samtidigt som jag grät. alltså jag vet inte om det är skolan eller något annat som tar kål på mig. det slutade iallafall med att mamma tröstade mig som ett litet barn, sedan beställde vi hem en parfym som jag har suktat efter länge. mamma ville ha den andra sorten från diesel men jag lyckades övertala henne om att diesel fuel for life luktar godast.
    nu ska jag plugga röven av mig, sedan ska jag fika lite servetter till pappa. pengarpengarpengar! jag jobbar ju hela tiden men vart fan tar pengarna vägen? haha, herregud. jag måste nog börja spara lite. det är svårt men hur ska jag överleva när jag blir äldre?

här är parfymen..
 
vi hörs garanterat senare.
puss till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0