om vi har lov nu? yes baby

 
okej mitt ansikte ser lite väl brett ut på bilden. men vi kör på det!
nu sitter jag och skakar som ett asplöv i mitt rum som förtillfälligt är kallt. trots att elemäntet är varmt. jag ska nog tända lite mysiga värmeljus. tror ni att jag längtar efter den stooora sängen jag skall få i julklapp eller? ahaaaa det kan man säga. 160x200 så stor är den, tänk vad ensam man kommer känna sig när man sover alldeles ensam. därför får jag ha någon som sover bredvid mig varje natt. eller så fyller jag upp den med kuddar och gosedjur. åhhhh jag vill ha den nu!
    idag fick vi lov, så jädrans efterlängtat va! helt sjukt vad skoltrött jag har varit den senaste månaden. efter skolan tog jag en fika med mikkan och johanna. sedan gick jag en sväng på stan och fick med mig en julklapp till mammsen som jag lär använda själv. vid tolv drog jag hem till patten. vi åt lite käk och kollade först på magnus betner och sedan någon b-skräckis. det var trevligt! nu ligger jag i min ensamhet och njuter av lovet. 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0