du är min högra hand

sofia "fia" eriksson. världens bästa fis det där alltså!
shit, ah vad skall man säga om kvällen.. det slutade bra i alla fall. det värsta som finns är att bråka. och då menar jag bråka med sin andra halva. men vi är som gjorda för varandra, vi passa perfekt.

kvällen har spenderats hos nicklas (fias bror) tillsammans med honom och jimmie (jontes bror). ni vet dom där boysen som vi hade med oss till grekland. vi kollade på ice age 3. nicklas spelade gitarr och sjöng för oss. jag ryser så fort jag tänker på det. nu ligger jag nerbäddad i sängen med min äckliga katt som precis la en smygare, tror ni att det luktade gott eller? jag höll fan på att dö. nääääästan iallafall!

 
sov sött allesammans.
puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0