en fin vinterkväll

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tack din gullunge för den fina kvällen!

gårdagen började med jobb, jag och pfister stog i som faen. sedan såg vi snöflingorna falla över fina göteborg, från gotihas fönster. efter jobbet tog vi tåg hem till var och en. sedan kom pfister hit för att göra sig ordning tillsammans med lilla mig. klockan nio var vi på alingsås stationen där vi mötte upp fia. sedan tog jag, pfister, fia, jossan och sara taxi bort till bolltorp.
    där var det partaj hemma hos kära jonathan. det var riktigt lyckat med gammalt och nytt folk. jag var väl hemma vid halv två tiden. och när jag vaknade i morse så låg pfister bredvid mig i sängen. om jag blev förvånad? haha ja det kan man säga.

nu är fisen här så vi ska la kolla film eller nått. vi hörs sen!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0